​Contactgegevens


View Larger Map

Servicedesk voor gemeenten

Onze Servicedesk staat iedere werkdag van 8.30 tot 17.00 uur voor u klaar om vragen te beantwoorden. U kunt bellen of e-mailen met vragen over ons informatiesysteem, inloggegevens en het up- en downloaden van bestanden. Bel 0800 222 11 22 of stuur een e-mail naar servicedesk@inlichtingenbureau.nl

Afspraak maken met een accountmanager

Onze accountmanagers reizen het land door om gemeenten te ondersteunen bij het gebruik van onze producten. Wilt u een afspraak maken, heeft u behoefte aan toelichting of wilt u een productinhoudelijke vraag stellen? Neem dan contact op met één van onze accountmanagers

Contactgegevens pers

De communicatieadviseurs van het Inlichtingenbureau staan u graag te woord.

Aanmelden nieuwsbrief

Meld u aan voor de nieuwsbrief zodat wij u op de hoogte kunnen houden over (nieuwe) producten en diensten.  

Algemene contact- en adresgegevens

Telefoon: 088 751 37 00. Op werkdagen bereikbaar van 8:30 tot 17:00 uur.

Postadres
Postbus 19247
3501 DE Utrecht

Bezoekadres
Sint Jacobsstraat 400-420
3511 BT Utrecht

Help ons onze dienstverlening te verbeteren!

Heeft u tips, opmerkingen of suggesties om onze dienstverlening te verbeteren? Neem dan contact op met ons via klantsupport@inlichtingenbureau.nl of via 088 751 37 00.